دوقلوهاهومان وهورمزددوقلوهاهومان وهورمزد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هومان و هورمزد فرشته های آسمانی

یه مطلب تازه....

1393/7/4 0:15
نویسنده : مادر فرشته ها
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

پسرای نازم یه عالمه حرف برای گفتن دارم ولی حالا 12/30 شبه و من بینهایت خستم. روزها اینقدر کار دارم که حد و اندازه نداره.شب که میرسه دوست دارم زودتر از شما برم تو تخت و بخوابم .غروبها که بابایی مارو میبره که یه دوری توی شهر بزنیم من مثل اون بچه کوچیکا تا ماشین راه میفته چرتم میگیره.خواب آلودبابایی همیشه از این حالت من از خنده ریسه میرهخنده.خلاصه اینکه با بزرگ شدن شما نازنینام مامان هر روز خسته است.ولی عیبی نداره ها مادر قربون اون شیطنت های شما بشه ایشاالله،چند ماهیه که عضو یه سایتی شدمو میخوام اونجا یه رمان شروع کنم به نوشتندرسخوان،فقط داستان کلی تو مغزمه ولی به عنایت فراوانی کارهای روزانه هنوز یه خط هم ننوشتمبدبو.دیگه از دیر به دیر سر زدن به وبلاگ شماهم که بگذریم.تصمیم دارم مثل خیلی از مامالنهای دیگه از این به بعد فقط ماهگرد داشته باشم حالا فقط چندتایی عکس میذارم تا بعد

 

 

 

 

 

هورمزد عاشق این رولته

 

 

یه چندتا عکس از گردش 4نفره ی ما تو ماسوله

 

 

 

 

بابا یه آلاچیق گرفت برا نهار

 

هومان با هممون قهره که چرا اجازه ندادم بره تو رودخونه

 

 

اینا ژله هاییه که برای مهمونای مازندرانیمون درست کردم...هورمزدی عااااشق اون ژله رلتیه

 

 

 

 

 

 

امروز هوا خیلی سرد شد ومن لباسهای پاییزتونو در آوردم که برا بیرون رفتن سرما نخورید.خییییلی به چشمم سالار و رشید مرد شدید دلم هوای عکس گرفتن ازتونو کرد

 

 

 

 

 

 

شیر مردانم دیوانه وار دوستتان دارم

پسندها (7)

نظرات (8)

maman elaheh
5 مهر 93 9:01
خیلی عکسهای قشنگی بود ماشالا بزرگ شدن الهی من قربونشون برم عجب رولتی سارا خیییییییییییییییییییلی میخوامت
مریم مامان دونه برفی
5 مهر 93 10:28
سلام سارای عزیزم خسته نباشید . خدا قوت و امیدوارم که وقتی درکنار همسر عزیزتون شاهد بزرگتر شدن گل پسراتون هستین همه خستگیهاتون بریزه . خوش باشد .
مهدیه
5 مهر 93 11:00
سلام سارا جونم خوبی؟؟؟؟ پسرای گلت خوبن؟ قربون قه کردنش میرما!! عزیزم من خیلی دوست دارم ژله رولی درست کنم. یه بار درست کردم که به حدی خراب شد که اصلا به مرحله ی آخر نرسید و رفت تو سطل آشغال!
مامان انیس
7 مهر 93 10:46
سلام به مامانی مهربون و گل و هنرمند خوش سلیقه چه عکسایی هزار ماشالا به جون این شیطونکا ایشالا که همیشه سلامت باشید اخ اخ نگو از خستگی منم وقتی میریم بیرون توی ماشین چرت می زنم و اگه مسیر طولانی باشه می خوابم البته همسری ما عصبانی میشه امیدوارم که موفق باشی همیشه و داستان زیباتو بزودی بنویسی وروجکاتو ببوس
مامان بهراد
9 مهر 93 11:09
به به مامان هنرمند دو قلو داشتن خیلی سخته مخصوصا" هردوتا هم پسر
مامان محمدپارسا
26 مهر 93 23:42
خدا شیر مردهاتون واست سلامت نگه داره عزیزم.در ضمن خسته نباشی. خیلی هم هنرمندی دوست جون
maman elaheh
6 آبان 93 14:05
تولدتون مبارک قند عسلا...
مادر فرشته ها
پاسخ
ممنون عزیییییزم.خیییلی لطف کردی.ابولفضلو ببوس
مامان لیلی
6 آبان 93 14:21
تولد این گل پسرا مبارک.... خدا بهتون ببخشتشون. ماشالا آقا شدن الهی 120 ساله بشن زیر سایه پدر مادر
مادر فرشته ها
پاسخ
سلام ممنون عزیزم