دوقلوهاهومان وهورمزددوقلوهاهومان وهورمزد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هومان و هورمزد فرشته های آسمانی

بازی با فرش

1393/3/17 13:12
نویسنده : مادر فرشته ها
1,419 بازدید
اشتراک گذاری

پسرهای نازنینم،امیدوارم از دست من ناراحت نشید که اینقدر به جونتون غر میزنم ،آخه فقط خودم وخودم میدونیم که من از دست شیطنتهاتون چی میکشم.میدونید خیلی وقتها دلم براتون میسوزه،غمگینمیگم آخه طفلیها از صبح تا شب خونند.اونم زندگی آپارتمان نشینی،این همه هیجان تو وجودتون باید تخلیه بشه دیگه!!!!ولی منم گه گاهی یه زندگی آروم با بچه های حرف گوش کن میخواممتنظر.حدود6ماهه که به این نتیجه رسیدم که شما باید برید مهد.یکی دوتا مهد هم دیدم،ولی همش دلم میسوزه و میگم زوده .تمام وسایل خونه براتون کم اومده حالا جدیدترین اسباب بازیتون شده فرش خونه.لولش میکنید،مچالش میکنید،واسه خودتون خونه میسازید.البته شما یه خونه چادری عروسکی خوشگل دارید که از بس کشیدیدش و سر و ته کردینش من ترجیح دادم فعلا جمعش کنم.با خودم میگم آخه چادر به اون قشنگیرو ول کردند چسبیدن به فرشتعجب.خلاصه یه چندتا عکس گرفتم که تو ادامه مطلب میذارم.البته لطفا کسی فکر نکنه من با خوشحالی این عکسهارو گرفتما !!نه بابا اتفاقا در اوج عصبانیت بودمعصبانی.
 

 

شاید کسی باورش نشه،ولی این جسم مچاله شده فرش خونست که این دوتا تنهایی به این

روز درش آوردن

 

 

 

 

وقتی هورمزد رو دعوا میکنم که فرشهارو دست نزن تندی میره زیر فرش و خودشو لای فرش قایم میکنه که من بازیشونو بهم نزنم

به هر حال عاااااشقتونم.

پسندها (4)

نظرات (12)

فاطمه مامان باران
17 خرداد 93 22:52
ای وای خدای من قربون پسرای شیطون برم من مامانی جون ببخش دیگه دوتا هستن شیطون میشن دیگه هزارتا بوس واسه شیطونای خوشگل
مادر فرشته ها
پاسخ
هزارتا بوس واسه بارانمهر نازم
مامان انیس
18 خرداد 93 7:23
سلام مامانی گل خدا قوت ماشالا به این فسقلی های شیطون امیدوارم همیشه شاد باشند و سلامت می دونم و می فهم که چقدر خسته میشی امیدوارم که نیرو و توانت چند برابر بشه گل پسراتو ببوس
مادر فرشته ها
پاسخ
ایشالله،مرسی عزیییزم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
18 خرداد 93 14:54
وای خدا قربونشون برم من مامانی تو هم عصبانی نشو خوب بازیه دیگه
مهدیه
18 خرداد 93 14:56
پسر یکیش هم شیطنت داره. دوتاش که هیچی...خدا بهت صبر بده رفیق! از شوخی گذشته حالا که آرومی دعا کن همیشه همین طور سرحال و سرزنده باشن! بوس
مادر فرشته ها
پاسخ
مرسی عزیییییزم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
18 خرداد 93 15:01
الهی که قربونشون بشم من خوب مامانی چرا عصبانی میشی بازیه دیگه شما هم برید باهاشون فرش بازی کنید
مادر فرشته ها
پاسخ
من به جای بازی باهاشون فقط خود خوری میکنم
♥مرجان مامان آران و باران♥
20 خرداد 93 1:20
سلام عزیزم ممنون که سر زدی عزیزممم ببوس پسرای نازتوووووو من لینکتون کردم
مادر فرشته ها
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان و بابای آیلا و آیهان
20 خرداد 93 3:32
ای خدا بنازم حکمت تو . سلام آخه بنده خدا چطور میتونه سپاس خدا رو آنطور که شایسته س بجا بیاره در مقابل این نعمتهای غیر قابل توصیف . با دیدن دوقلوهای نازتون اشک شوق در چشامون حلقه زد .ماشاا... هزار ماشاا... خدا براتون حفظشون کنه میلیونها بوس برا دوقلوهای ناز
مادر فرشته ها
پاسخ
مرسی عزیزم که سر زدید.خدا عزیزان شمارو هم شاد وخرم نگه داره.
مامان و بابای آیلا و آیهان
20 خرداد 93 3:33
ضمنا با افتخار لینک شدین
سولماز
22 خرداد 93 21:43
سلام عزیزم خیلی بامزه وشیطونند خدا حافظشون باشه وصبر دو چندان به شما اعطا کنه
مادر فرشته ها
پاسخ
مرسی عزیزم باید برای شما صبر سه چندان آرزو کرد
مامی کیارش و کیانا
30 خرداد 93 11:27
خدا این پسرای گل رو حفظ کنه عزیزم لینکتون کردم
♥شمیم♥
30 خرداد 93 16:47
سلام.خاله تابستونم اومدشماهنوزنیومدین خب1هفته بیاین اینجابچه هاهم اززندگی اپارتمانی راحت میشن هم شوروانرژیشونواینجاتخلیه میکنن.منتظرتونیم سلام برسونین دوقلوهاروهم ببوسین.بابای
مادر فرشته ها
پاسخ
سلام عزیزم،چشم میاییم پیشتون .حالا که داره ماه رمضون میاد،ایشالله بعد ماه رمضون،به مامان اینها سلام برسون گلم.
مریم مامان دونه برفی
10 شهریور 93 9:57
سارا جون ترکوندی با این پستهای جدیدااااا.. . . . حالا اینا که دوتان خواهر امیر علی هم یه مدت گیرمیدادبه این فرشهای بیچاره و میرفت زیرش میخوابید ولی خوب چون تنهایی زورش نمیرسید نمیتونست اینجوری لولش کنه ... . . . دیدی گفتم بچه یکی و دوتا ملاک نیست خواهر ؟؟؟؟