دوقلوهاهومان وهورمزددوقلوهاهومان وهورمزد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هومان و هورمزد فرشته های آسمانی

خونه جدید

1393/4/2 1:07
نویسنده : مادر فرشته ها
1,406 بازدید
اشتراک گذاری

پسرای قشنگم،ما بعد از کلی دردسر بالاخره به منزل جدید نقل مکان کردیم،از این جهت میگم دردسر چون تمام مامانها میدونن که با بچه کوچیک اثاث کشی خیلی سخته.هرچقدر هم کارهارو به کارگر بسپری باز اصل ماجرا به عهده ی خود خانم خونست،حالا دوتا فندق خوشمزه ولی شیطون رو هم به این لیست باید اضافه کرد.ولی به هر شکلی که بود ما سر انجام اون چند روز سخت رو پشت سر گذاشتیم وبه سرانجام رسیدیم.قربون مامان بابایی خوبم بشم که تو این چند روز حسابی پذیرای شما بودند،و شما هم به جای قدردانی از زحمات عزیز و پدر جون در غیاب من حسابی از خجالتشون در اومدید و فرش ومبل اونجارو به تبرکات  خودتون مزین فرمودیدسبز،حالا فکرشو بکنید عزیز و پدر جون نماز خون و حساس به نجاست چه شود عصبانیخلاصه همهچیز با هر چه سختی بود گذشت،من با اینکه خودم برام سخت بود با منزل جدید اخت پیدا کنمولی بیشتر از خودم نگران شما فسقلی ها بودم که نکنه جابجایی وننقل مکان به محیطی جدید تو روحیات شما تاثیر بذاره که البته من احساس میکنم بی تاثیر هم نبوده چون هورمزدی خیلی خیلی پرخاشگر شده ومنتظر بهانست تا در حد لالیگا گریه وزاری کنه تا جایی که بارها به خاطر گریه بالا میاره ومن خیلی غصه ی پسر تپلمو میخورم.داداشیها مرتب دعوا میگیرید ومن هم مجبورم بذارم به حساب تغییر وضعیت.غمگینحالا چون آخر شبه وباید شمارو بخوابونم سعی میکنم فردا چندتا عکس بذارم

اون روز مشغول آشپزی بودم که دیدم اصلا از شما دوتاوروجکها صدا نمیاد دیدم مشغول این کارید

 

 

 

واییی اگه بابایی ببینهترسوترسوبازی با تبلت،آخه اونو چه جور پیدا کردید

 

 

هورمزدی کاشکی تو هم مثل داداشی هومان هروقت ناراحت و غصه دار بودی به آغوش من پناه میاوردی و غصه هاتو سبک میکردی ولی تو برعکس در لحظات غم از همه فرار میکنی و غصتو با پرخاشگری وپا و سر به زمین کوبوندن نشون میدی،عزیز دل من،نفسم،امیدم،روحم،بهانه من برای زندگی،نهایت آرزوهایم،همه کسم،هورمزدم آغوش مادر امن ترین مکان برای شماست به سینه ام پناه بیار تا با قدرت مادرانه ام حتی کوه دماوند رو هم به خاطر شما جابجا کنم.تو این عکس نمیدونم غصه چیرو میخوری وبه چی فکر میکنی که مادر با دیدن غمت نابود میشه

 

 

اینم هومان جونم

 

 

هورمزدی منتظر باباجونش


پسندها (9)

نظرات (12)

مامان انیس
2 تیر 93 12:44
سلام گلم خسته نباشی خونه جدید باز هم مبارک امیدوارم لحظات شادی رو در خونه جدید سپری کنید خدا حفظ کنه پدر و مادربزرگا رو امیدوارم هورمزد عزیز بهانه گیری هاشو بزاره کنار می دونم گریه زاری بچه ها چقدر اذیت کننده اس مراقب خودتون باشید می بوسمتون
مادر فرشته ها
پاسخ
مرسی عزییییزم.به افتخار تمام مامان وبابا بزرگها
منوص
2 تیر 93 22:17
سلام عزیزم وبلاگت خیلی زیباست تبریک میگم یه پیشنهادی دارم براتون یه سایت معتبر هست واسه همه مخصوصا مامانها هم پزشک انلاین داره سوالهارو جواب میده هم کلی مطالب علمی وجایزه ومسابقه داره یه سر بزن خوشت میاد ثبت نامشم خیلی راحته اینم لینکشhttp://www.madarclub.com/fa/apply/manoos
مادر فرشته ها
پاسخ
سلام ممنون از راهنماییتون حتما سر میزنم
maman elaheh
3 تیر 93 8:51
خونه جدید مبارک سارا یکم عکس بیشتر بذار عکس کم به من حال نمیده بعدش که تو قاب میذاری من اصلا نمیتونم قیافه بچه ها رو ببینم
مادر فرشته ها
پاسخ
چشممممم عزیزم
گل آرا مامان طاها & تارا
3 تیر 93 15:48
سلام مامانی... خونه جدید مبارک باشه...خیلی هم خوشکل چیدیش. ایشالاه پسرای نازت به زودی عادت میکنن خصوصا هورمزد جونی الهی ببین تب لتو قاپیدن که...درست عین نازگلای من.در ثانیه فرار میکنن اون آهنگها رو پیدا کردین؟؟؟
مادر فرشته ها
پاسخ
ممنون عزیییییزم.آره پیدا کردم دست گلت درد نکنه
فاطمه مامان باران
3 تیر 93 19:58
سلام عزیزای دل خاله هورمزد عزیزم نبینم ناراحت باشی خوشگلم من عادت کردم شمارو فقط در حال شیطنت ببینم عسلای من میبوسمتون شیطونکای من سلام مامانی خسته نباشی عزیزم خونه نو مبارررررررررررک امیدوارم توش همیشه شادی باشه من درکت میکنم اثاث کشی با بچه چقدر سخته مخصوصا اگه دو تا باشن هزار تا بوس واسه دوقلو های ناز و مامان مهربون و با احساسشون
مادر فرشته ها
پاسخ
ممنون خاله مهربون خیلی سخت بود ولی بالاخره تموم شد.
مامان زهره
4 تیر 93 1:31
سلام عزیزم خسته نباشی امیدوارم خونه جدید به خیر وخوشی دو تا گلت رو ببوس میبوسمت
مادر فرشته ها
پاسخ
مرسی عزییییزم.آریارو ببوس
مهدیه
4 تیر 93 9:18
سلام اونجا که دیدی یه مهدی هست برای بچه های بالای یک سال. شعبه ی خانه ی مادر و کودک اردی بهشت تو رشته. گلسار. اول بلوار گیلان. 4 ماهش یک ترمه. هرماه هم هزینه اش 70 تومنه. ترمی 280 تومن. بچه ها تو فضای آموزشی، تو گروه های 6 تا 8 نفره هستن و هم بازی می کنن و هم مربیشون آموزش میده! والا من یکم برام سخت بود فاطمه رو ببرم دیگه نمیریم. احساس میکردم آموزش چندانی برای گروه سنی زیر 2 سال ندارن. البته شما پسرات بزرگ ترن و شاید توی اون سن کارای بیشتری بکنن. دوره هاش بجز خلاقیت، شنا و ورزش و قصه گویی هم هست. باز اگه خواستی میتونی از سایت خانه ی کودک اردی بهشت، شماره شو برداری و تماس بگیری..
مادر فرشته ها
پاسخ
ممنون حتما تماس میگیرم
مهدیه
4 تیر 93 9:23
آخییییییییی درک میکنم. اسباب کشی با بچه خییییلی دردسر داره. باز خداروشکر که کارا رو انجام دادی و به آرامش رسیدی
مادر فرشته ها
پاسخ
آره بعد از سختی اون آرامشه میچسبه
الهه مامان ابوالفضل
4 تیر 93 12:21
سارا جون اپم
مریم مامان دونه برفی
8 تیر 93 8:56
ای جاااااااااااان چه خوشگل نوشتی ساراجون. ایشا ا...خدا همیشه این کوه مقاوم رو برای گل پسرها حفظ کنه...آمین
مادر فرشته ها
پاسخ
ممنون دوست جووووونی
مامان رها
12 تیر 93 2:50
خونه جدید مبارک انشالله به خوشی باشه وای داغ دلمنو تازه کردی پیر من که هیچ پیر خواهرو مادرمن در اومد تو این اساس کشی من مگه تموم بشو بود خدا این خانواده های خوب رو از مانگیر که اگه اونا نباشن ما به هیچ کاری مون نمیرسیم
مادر فرشته ها
پاسخ
انشاااااااااالله
مامی کیارش و کیانا
14 تیر 93 9:21
عزیزم به خاطر همسایه بی ملاحظه اصلا و ابدا خودتو ناراحت نکن منم یه ماه پیش یه مورد اینجوری داشتم و هر وقت بچه ها رو از ترس همسایه ها دعوا میکردم بالافاصله می گفتم لعنت به همسایه که باعث شده من فرشته های کوچولومو دعوا کنم . خوشحالم که مثل من ، مثل کوه پشت پسرای گلت وایسادی امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم پسرا رو ببوس
مادر فرشته ها
پاسخ
دوست جون خوبم راستشو بخوای با اینکه جواب همسایرو دادم ولی از اون روز به بعد همه ساعت شبانه روز مرتب به بچه ها میگم آروم،آرومتر،دقت کردی؟تاحالا هیچ کس این تجربه رو نداشته که خودش بره در خونه مردمو بزنه،همش از همسایه ها مینالیم،آخه چرا ما همش ملاحظه میکنیم وگرفتار همسایه های بی فرهنگیم،آخه اونا خودشون مادر نیستن؟؟؟؟؟؟؟ازهمون اول دوست خوبم شدی عزیییییزم