دوقلوهاهومان وهورمزددوقلوهاهومان وهورمزد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

هومان و هورمزد فرشته های آسمانی

انواع بازی

1393/3/10 20:19
نویسنده : مادر فرشته ها
866 بازدید
اشتراک گذاری

پسرهای نازنینم بعضی وقتها از نوع بازیهاتون تعجب میکنم وبا خودم میگم چرا اینقدر با بقیه نی نی ها فرق دارید؟ازدرامان نبودن کلیه وسایل خونه از دستتون تا نوع بازیهاتون تا علایق و سلیقه هاتون که منو متعجب میکنه گاهی فکر میکنم چون دوتایی پسر هستید اینقدر بلایید.به هر حال چه شیطون، چه بلا،چه آتیش پاره ،مادر عاااااااشقتونه دو نیمه های قلبم

 

تعجب

آخه ماشین بازی رو میز؟؟؟؟؟تعجبتعجبتعجب

 

 

 

پسریها شما به هیچ وجه میوه گرد نمیخورید،بلکه فقط باهاش بازی میکنید.متاسفانه از هورمزد در حال آلوچه بازی عکس ندارمگیجگیجباز میوه های زمستونی مثل سیب و پرتقال بزرگند و راحت میشه پیداشون کرد.ولی بعد از  آلوچه بازی وقتی دستهای خالیه شماهارو میبینم ،واسه پیدا کردن آلوچه های گم شده من این شکلی میشمعصبانیعصبانیگریهگریه

پسندها (6)

نظرات (8)

فاطمه مامان باران
10 خرداد 93 23:18
قربونتون برم من پسرای شیطون شیطنت های شمارو که میبینم قیافه مامان جونتون میاد تو ذهنم خندم میگیره انشاالله همیشه زنده باشید گلهای خاله
گل آرا مامان طاها & تارا
11 خرداد 93 0:47
الهی فدای این نازپسرا بشم،بالای میز رفتین که...بازی کردنشون که هیچی ولی خیلی خطرناکه اون بالا...واقعا هیچ میوه گردی رو نمیخورنخیلی جالبه...خوب بیشترشون گردن که...زنده باشن
مادر فرشته ها
پاسخ
آره مامانی خیلی خطرناکه.اصلا در طول روز نمیتونم ازشون چشم بردارم.واقعا میوه گرد نمیخورن بلکه فقط باهاش بازی میکنند ،من باید میوه خورد کنم و داخل پیش دستی ذره ذره بدمئ عالیجنابان بخورن
مامان دوتا فسقلی
11 خرداد 93 12:50
عزیزم خدا حفظشون کنه و بهت صبر بده بزرگ کردن بچه ها کار سختیه قیافت دیدنی ه بعد از این همه فضولی بچه ها آپم گلم
مادر فرشته ها
پاسخ
وااااااقعا دیدنیه.اااااوففففففف
مامان دوقلوها
12 خرداد 93 14:48
همیشه شاد و سلامت باشن و خدا یه صبر زیاد هم به ما مامانا بده ...
مامان آینده
13 خرداد 93 17:16
ممنون مهمون وبم شدین. مامان آینده
خاله مینا
14 خرداد 93 11:49
قررررربببووووووووونننننننننننن این پسرای شیطونو خوشگلو بازیگوشو خوشتیپ
مادر فرشته ها
پاسخ
مرسی خاله
مریم مامان دونه برفی
10 شهریور 93 9:50
نه عزیزم تو این دوره و زمونه بچه ها یکی و دو تا ندارن به هرتعداد که باشن به اندازه 10 تا بچه شیطونی می کنن.
مسعود
13 شهریور 93 12:25