دوقلوهاهومان وهورمزددوقلوهاهومان وهورمزد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

هومان و هورمزد فرشته های آسمانی

شیطونکها با هم دوست میشوند

1392/12/18 9:42
نویسنده : مادر فرشته ها
740 بازدید
اشتراک گذاری

خوووووب خدارو شکر پسری هورمزد حالش بهتره،باید تا 10روز آنتی بیوتیکشو بخوره

ولی کلا بهتره.هومان جانمم به امید خدا دیگه مبتلا نمیشه.

 

 

هومان از ترس مریضه به ارتفاع پناه برده


پسریها من نمیدونم شما با اینکه دوقلو هستید ولی چرا اینقدر همیشه بینتون جنگ

ودعواست وچرا سر هیچی باهم کنار نمییاید.این حسرت به دل من موند که شما بی

نهاییت باهم مهربون باشیید.اوهاسترساین میان جگری بینتون منو کلافه میکنهبازندهفقط

صبح ها که یکیتون خوابه اونیکی دست از سرش بر نمیداره تابیدارشه.یاگاهی با محبت

همدیگرو نگاه میکنید وبه هم میخندید که من به بابایی میگم دلم نمیخواد این لحظه

هیچ وقت تموم بشهقلبلبخندقلب یا حساسیت دارید که مبادا کسی داداشیرو دعواکنه،اون

وقت میریدبه جنگ دشمن داداش.حالادشمن میخواد مادر باشه یاهرکس دیگه ،ولی

خواب مطمئنا این لحظه ها کمند.حالافکرشو بکنید بابایی باچه مهارتی شکار لحظه ها

میکنه وازاین لحظات نادر شما عکس میگیره.این عکسها برای من که مادرتونم واقعا

دییییدنییهتعجبتعجبتشویق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان هرموضوعی مادر یادتون میاره که هرضربان قلبم به کمک عشق

 

شماست عزیزانم

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دوقلوها (آوا و اهورا)
15 اسفند 92 6:35
اله قوقونشون بشم من فسقلی های خوشتیپ ماشالله خیلی جیگرن این آقایون خدا حفظشون کنه الهی و سایه تون بالا سرشون باشه من هم عاشق دوقلوها هستم از بچگی هم بودم و خدا هم نصیبم کرد خدا رو شکر
مامان دوقلوها ( آوا و اهورا)
15 اسفند 92 6:49
مامانی جون ببخش که دیر جوابتو میدم آخه گرفتار خونه تکونی هستم دیر به دیر میام نت حالا اگه هنوز سایت رو پیدا نکردین باید بگم همون پستی که عکس دوقلوهامو گذاشتم انتهای همه عکس ها آدرس سایت رو گذاشتم و مجدد برای شما هم اینجا میذارم برین و لذتش رو ببرین اگه باز هم مشکلی پیش اومد در خدمتم http://fa.picjoke.net/tag/Photoframes+for+children
مادر فرشته ها
پاسخ
مرسی مامانی که با این همه کار به ما سر زدید.بابت خونه تکونی خسته نباشی،من که هنوز با این وروجکها هیچ کاری نکردم
مامان الینا
17 اسفند 92 9:51
خدا براتون حفظشون کنه. درسته الان بزرگ کردناشون یکم اذیتتون میکنه ولی یکم که بزرگتر شدن براتون رفتاراشون شیرین و دوست داشتنی تر خواهد شد . هر چند الان هم شیرین و عسل ان.
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
17 اسفند 92 19:04
وای خدا این دوتا داداشیه ناز ناز رو ببینید قربونت بشم من با عکس تولد بچه ها آپم سری به ما بزنید
مادر فرشته ها
پاسخ
مرسی سر زدید حتما بهتون سر میزنم