دوقلوهاهومان وهورمزددوقلوهاهومان وهورمزد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

هومان و هورمزد فرشته های آسمانی

باز بهار میشود(نوروز 1393)

1393/1/6 0:43
نویسنده : مادر فرشته ها
621 بازدید
اشتراک گذاری

باز بهار میشود ،عشق شراره میکشد،باز بهار میشود

 

 

 خدای خوب من چند ساعتی بیشتر تا تحویل سال نمونده،یه بغض

 

 شیرین ته گلومو فشار میده ،میدونم باز هم لحظه ی تحویل سال

 

 نمیتونم جلوی بغضمو بگیرم.ولی این اشکها شور نیست بلکه شیرینه

 

 شیرینه. خدای مهربون خودم با تمام روسیاهیم،با تمام کفران

 

 نعمتهایی که داشتم،با تمام......میدونم که حالا با لبخند به من نگاه

 

 میکنی وگوش میدی وبا تمام بزرگ واریه خداییت میگی بگو بنده ی

 

 کوچکم. پس منم میگم خدا جون خود خودم:شکرت به خاطر پسرای

 

 نازم ،به خاطر این دو ثمره ی شیرینتر از شهد وعسل زندگیم.به خاطر

 

 حضور همسر مهربان وصبور و غمخوارم،که پشت وپناه شونه های

 

ضعیف من در زندگیست،وبه خاطر سلامتی تمام اعضا خانوادم.خداجون

یه چندتا آرزو به غیر از سلامتیو خوشی برای همه وهمه دارم

 

 که اگر اجازه هست لحظه ی تحویل سال در گوشی به خودت میگم

 

سال نو برای همه مبارک باد

 پسرای قشنگم امسال سوین بهار زندگیتونه امیدوارم صدتا بهار دیگه با

 

 شادی داشته باشید،اون موقع مامان بابا از بالای ابرها براتون آرزوی

 

 شادی میکنند.سفره هفت سین امسال رو از دست شیطنت های

 

 شما تو بوفه ی روی openچیندم

 

 عیدپسرام مبارک

 

پسندها (1)

نظرات (5)

بنیامین سیفی جویباری
1 فروردین 93 12:08
چه سفره هفت سین زیبایی دارین.حیف ماازراه دورمیبینیم!!!!!انشاالله سفره ولیمه ی مکه وسفره عروسی فرشته های اسمونی پهن شود.
مادر فرشته ها
پاسخ
بنیامین جان لطف داری خاله قربونش بشه.من ودوقلوها برای شما هم آرزوی سالی خوب وخوش داریم به مامان خوب و مهربونت سلام برسون.بابای دوقلوها میگه به بابا عیدو وبلاگی تبریک بگو.
مامان دوتا فسقلی
4 فروردین 93 13:21
سلام عزیزم ممنون که به وبم سرزدی ماشالا خدا برات پسراتو نگه داره عزیزم لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن
مادر فرشته ها
پاسخ
مرسی عزیییییییزم
مامان الینا
4 فروردین 93 21:34
عید دوقلوهای نازم مبارک انشاالله 120 ساله شین زیر سایه پدر و مادر
مادر فرشته ها
پاسخ
مرسی ،سال خوبی داشته باشید
الهه مامان ابوالفضل
5 فروردین 93 11:48
گشت گرداگرد مهر تابناک ، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان ، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین ***عید نوروز بر شما مبارک***
مادر فرشته ها
پاسخ
مرسی خاله
مامان باران
7 اردیبهشت 93 0:57
وای چه دوقلوهای نازی خدا حفظشون کنه به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.مرسی مامانی.خیلی لطف کردی به ما سر زدی.با افتخار میاییم پیشتون
مادر فرشته ها
پاسخ
مرسی مامانی که به ما سر زدیبا افتخار بهتون سر میزنیم